وبلاگ جدید خالو

قالب اصلی وبلاگ درحال ویرایش میباشد و تا چن روز آینده کامل میشود

وبلاگ جدید خالو

قالب اصلی وبلاگ درحال ویرایش میباشد و تا چن روز آینده کامل میشود

وبلاگ جدید خالو
وقت بخیر
بنا به دلایلی که دیگه لازم به اشاره نیستن ، پستهای اصلی قدیمی ترین وبلاگ سرابله را در این پیج جدید ادامه خواهم داد ، ضمنا بشخصه کوتاه بودن لینک آدرس وبلاگ جدید سرابله را خیلی دوست دارم ، و تمیدوارم که برای دامنه (ir.) مشکلی در آینده پیش نیاد!
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

رقابتی بودن ارائه خدمات

وقت بخیر دوستان 

امروز یکی از دوستام داشت درباره پرایدی که به تازگی خریده بود صحبت میکرد، و میگفت که مجبور بوده برای ماشینی که از نمایندگی خریده ، یه سری وسایل از جمله ضبط و زه  و...  خودش از بازار خریداری و تهیه کنه ! البته این وضعیت رو مدتهاست که شرکتهای خودروسازیمون درست کردن ! کاش فضای صنعت خودروسازی حداقل ذره ای رقابتی میشد تا بلکه بواسطه رقابت هم شده کمی بفکر بهبود کیفیت یا بهبود نحوه ارائه خدمات جانبی میفتادن. ایرانخودرو و سایپا کاملا دیکتاتورانه از آب گل آلود بهترین ماهی ها رو صید میکنن، البته که دادو بیداد کارشناسان و منتقدانی که بمراتب از بنده نا آگاه ، به امور مربوط به صنعت خودروسازی مسلط ترند نیز بجایی جز گوشهای ناشنوای خسروان مملکت ، منتهی نمیشه !!

اگه بخوام یه مثال برای وضعیتی تقریبا برعکس ماجرای صنعت خودروسازی و دیکتاتوری غالب بر این صنعت بزنم ، میتونم به رقابت بین همراه اول و ایرانسل اشاره کنم ، هرچن که وضعیت ارتباطات سیار نیز مشکلات خاص خودش رو داره ، ولی خب با این وجود اگه خاطرمون باشه تا قبل از اینکه ایرانسل سرو کله ش پیدا بشه ، وضعیت خدمات ارتباطات سیار نیز بمانند وضع کنونی صنعت خودروسازی و بلکه حتی بدترنیز بود ، ولی بعد از اومدن ایرانسل با رقابتی شدن فضای ارائه خدمات ارتباطات سیار روز به روز شاهد ارائه خدمات متنوع تر از سمت همراه اول و ایرانسل هستیم .

ادامه دارد ...

فعلا تا بعد

نظرات (۳)

۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۲۱ معلمی از جنس اینده
خیلی عالی بود.
پاسخ:
سپاس از لطفتون
و ممنون که به بلاگ خالو سرزدین
باهاتون موافقم
پاسخ:
درود بر شما 
و ممنون که به وبلاگ خالو سر زدین
من که کوچکترین تخصصی ندارم ولی خب اینکه خیلی جاها وضعیت بحرانی هست رو میشه کاملا احساس کرد.
پاسخ:
سپاس از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی