وبلاگ جدید خالو

قالب اصلی وبلاگ درحال ویرایش میباشد و تا چن روز آینده کامل میشود

وبلاگ جدید خالو

قالب اصلی وبلاگ درحال ویرایش میباشد و تا چن روز آینده کامل میشود

وبلاگ جدید خالو
وقت بخیر
بنا به دلایلی که دیگه لازم به اشاره نیستن ، پستهای اصلی قدیمی ترین وبلاگ سرابله را در این پیج جدید ادامه خواهم داد ، ضمنا بشخصه کوتاه بودن لینک آدرس وبلاگ جدید سرابله را خیلی دوست دارم ، و تمیدوارم که برای دامنه (ir.) مشکلی در آینده پیش نیاد!
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

لطفا شما هم نظر بدین

وقت تون بخیر

 در مورد مشکلات اخیر مملکت که طبق معمول موارد قبلی در گذشته منجر به قطعی اینترنت و شبکه های مختلف اجتماعی در فضای مجازی شده ، حال فرض کنیم که از طرف بچه های بالا ، شما رو به یکی از جلسات مهمشون در مورد تصمیم گیری برای قطع اینترنت دعوت کردن ، و همه بچه های بالا که توی جلسه حضور دارن منتظر نظر شما در مورد قطع کردن اینترنت و شبکه های مختلف مجازی در کشور هستن و قراره از روی نظر شما تصمیم گیری خودشون رو اجرا کنن، خلاصه اینکه این شما و این هم بچه های بالا ، حال نظر و پیشنهادتون رو بفرمائید: 

 

 

برای ثبت نظر و یا پیشنهادتون میتونید اینجا کلیک کنید ،

یا به قسمت نظر همین پست مراجعه نمایید.

 

ضمنا فقط نظرات قابل پخش wink،برای عموم قابل مشاهده خواهد بود laugh

نظرات (۱۰)

خالو یونس سلام

ولا مه بوم هیوشمیان اولا پیول بسته م بینو

و دسیانیش بشکه ارا ای کاره که کردنه

 

پاسخ:
وه بختم

 من از این کارشون تقدیر می کنم، چون این کارشون باعث شد فتنه ها

 بیشتر از الأنشون نشوند.

پاسخ:
...
۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۹ عباس ذوالقدر

من شک دارم که یک مسلمان در بین افراد اتاق امنیت کشور باشد، که اگر بود حق حرف زدن از مردم گرفته نمی شد.

اما در مورد حوادث دو سه روز اخیر بنده معتقدم مثل دی ماه 96 مردمی نبود. آقای شمخانی به نظرم حرف درستی می زنند؛ اشرار این کار را انجام دادند.

پاسخ:
درود بر شما 

ولی من بهشون میگم خاک تو سرتون بنزین رو بکنینش لیتری 10هزارتومن ولی اینترنتو قطع نکنید

پاسخ:
خخخخ

من میگم بهشون خاک تو سر ما که شما شدین بچه های بالا

 

 هرچی از دهنم در بیاد نثارشون میکنم 

میگم ک....

خ....

داد...

بیداد..

مشت و لگد و بقیشم آب خنک 

۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۴:۳۱ محمود احمدی نژاد

من بهشون میگم : آب رو بریزید همونجایی که میسوزه !!!!

پاسخ:
داش مموت کارش درسته 

بهشون میگم :

چطورین نا اهلان !!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
کنایه قابل تامل 

من که میگم خیلی ترسوین ...

پاسخ:
درود بر قوچیل عزیز
بیشتر از هر موقعی باهات موافقم
۲۹ آبان ۹۸ ، ۰۰:۲۰ پرینازم ...

سلام 


یه سوال  خالویعنی چی؟


بچه های بالاخوب گوش بدید لدفن

بو وووووووووق

بوووووووووووووووووووووق

بوووووووووووووووووو ووووووووق

پاسخ:
وقتتون بخیر

ممنون که به وبلاگ خالو سر زدین و با افتخار وبلاگتون رو دنبال خواهم کرد .
ضمنا خالو در زبان کوردی به دایی گفته میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی